sobota, 31 grudnia 2016

2017

Hey!
Wiem, że bardzo długo nie pisałam, ale serio, chcę wrócić do regularnego dodawania postów i aktywnego uczestniczenia w życiu bloggera. Myślałam, że będzie można wrócić na starego bloga, ale chyba jednak się nie da, więc trudno. Jakby się udało coś naprawić, to dam znać, a na razie będę pisać tu.
Jaki był nasz rok 2016? Tym razem nie będę publikować podsumowania, bo nie ma za bardzo o czym. Co prawda wiele się działo, ale nie są to specjalnie ciekawe rzeczy. Wiele razy zawaliłam, brakowało mi siły i determinacji. Napisałam krótkie podsumowanie w zeszycie (żeby nie mieć luki w życiorysie), ale przed Wami nie będę się ośmieszać
Chciałabym, żeby w 2017 było o wiele mniej gorszych momentów. Żeby wejść w ten rok z radością, świeżością, entuzjazmem. Żeby poznać nową mnie i nową Daisy. Już nie mogę się doczekać :).
Nie mam jakichś mega wielkich i ambitnych planów, bo nie chcę żeby znowu nic z nich nie wyszło. Moim głównym celem jest to, żebym za rok o tej porze była szczęśliwa, dumna i żebym mogła powiedzieć, że 2017 rok był cudowny.
W święta z nudów założyłam instagrama (klik). Staram się wstawiać tam zdjęcia codziennie lub co 2-3 dni, więc gdybyście zaobserwowali, to bylibyście mega na bieżąco. Na razie piszę tam po angielsku, bo ludzie, którzy mnie obserwują, w większości są z zagranicy, ale jeśli Wy zaobserwujecie, to zacznę pisać po polsku. Oczywiście jeśli Wy też macie instagrama, to podajcie, żebym mogła zaobserwować :).
Wam też chciałabym życzyć wszystkiego najlepszego z okazji Nowego Roku, samych sukcesów w 2017, aby te 12 miesięcy były niezapomniane i spędzone dokładnie w taki sposób, w jaki sobie wymarzycie. ❤

5 komentarzy:

  1. Genialne plany <3 Uwielbiam takie posty <3 Trzymam za Was kciuki i mam nadzieję, że nam też się uda z naszymi <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma za bardzo się rozgadywać, piszemy na fb dużo, więc mogę tylko napisać jeszcze raz szczęśliwego 2017, abyś już nie była taka smutna, dążyła do celu, spełniała marzenia, abyśmy się spotkały ♡. Dużo like'ów na instagramie i obserwatorów! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w realizowaniu planów. Trzymam kciuki za to, żeby ten rok był dla was lepszy. :)

    dogswithblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Twój główny cel powinien być taki sam u każdego człowieka. Przeczytałam milion postów o planach, założeniach i wyzwaniach na nowy rok. Nikt nie napisał tego co ty - by za rok o tym czasie być szczęśliwym, dumnym człowiekiem :)
    Powodzenia! No i szczęśliwego 2017! :))
    Biscuit Life

    OdpowiedzUsuń
  5. Super że chcesz wrócić do blogowania :) Bardzo lubię czytać posty od Ciebie :)
    Nic innego nie zostało jak życzenie Ci żebyś zrealizowała plany na 2017 rok :)
    Pozdrawiam, Złoty Pies

    OdpowiedzUsuń